6 grudnia 2012

Konkurs zakończony - lista zwycięzców

 

   Tegoroczna edycja obfitowała w wiele ciekawych zgłoszeń nadchodzących z całej Polski. Mieliśmy zatem niezwykle trudne zadanie i nie lada orzech do zgryzienia kogo wybrać do współpracy na nadchodzący sezon. Po burzliwych naradach udało się wyłonić siódemkę zawodników! Poniżej prezentujemy imiona i nazwiska szczęśliwców:
 
   Kolejność alfabetyczna:

1. Kierzkowska Alicja (Kraków)
2. Krynicki Przemysław (Białystok)
3. Kukuła Karolina (Hutki k/Konopisk)
4. Pacia Paweł (Krzyżanowice k/Wrocławia)
5. Piszczatowska Sylwia (Białystok)
6. Safiański Adam (Warszawa)
7. Zaworski Jakub (Środa Wielkopolska)
 
   Niezmiernie miło jest nam powitać nowych kolarzy w teamie Oxygen Cycling!

   Wkrótce będziemy prezentować sylwetki poszczególnych zawodników, zapraszamy do odwiedzin naszej strony i śledzenia losów naszych kolarzy.

   Gratulacje dla zwycięzców, a wszystkich tych, którym nie udało się zakwalifikować do grona laureatów, zapraszamy do udziału w przyszłorocznej edycji.

6 komentarzy:

  1. wątpie żebym próbował za rok- nie wiedząc czemu w tym się nie udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. To sa jaja.... Zakwalifikowalem sie do 25 osob, w mailu przyszlo pismo, w tym Warunek numer 2: odeslac do dnia 25 grudnia maila z zawartym tesktem i ankieta. Wiec ja sie pytam jak juz moga byc wyniki???

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby komentarz nie był anonimowy, mógłbym to wyjaśnić mailowo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, to w takim razie ja poproszę o wyjaśnienie - już nie anonimowo, bo mam takie samo pytanie jak poprzednik. Mam tylko cichą nadzieję, że nie wysyłaliście wszystkim maila "jesteś w gronie 25 szczęśliwców" pozdrawiam
      dawidejt@o2.pl

      Usuń
  4. Ja mam taką propozycję może napiszcie do tych 18 osób mejla z informacją dlaczego znaleźli się w drugim etapie ale nie wygrali. Ja też otrzymałem informację że znalazłem się w 25, no chyba że to był chwyt marketingowy i taką informację otrzymali wszyscy aplikujący do konkursu.
    Pozdrawiam Piotr Sz.

    OdpowiedzUsuń
  5. To się chyba odpowiedzi nie doczekamy, prezent, na który czekałem przepadł bez wieści. Mam nadzieję, że wybrane osoby "rokują" wyniki i wiecie, co robicie. Pozdrowienia.
    P. Dawidejt

    OdpowiedzUsuń